პორტფოლიო

 პორტფოლიოს მასალები


სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი

სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
გიორგი ბერიშვილი
რაიონი
ონის რაიონი
სკოლა
ონის საჯარო სკოლა
ქალაქი
ონი
თემის  მონახაზი  
თემის  დასახელება         
პითაგორას თეორემის გამოყენება ცხოვრებაში
თემის შინაარსი
მოსწავლეები იღებენ ინფორმაციას პითაგორას ტეორემის შესახებ გაკვეთილზე. ასრულებენ მაგალითებს. მეორე დრეს გადიან სკოლის ეზოში და მასწავლებლის დახმარებით და პითაგორას თეორემის გამოყენებით აზომავენ მართკუთხედის ფორმის ნაკვეთს.ირებენ დავალებას, რომ სახლშიც გაიმეორონ იგივე აქტივობა. გამოთვლიან მანძილს მიუვალ წეტილამდე. აკეთებენ ჩანახაზებს. შემდეგ გაკვეთილზე აჯამებენ პროექტს.
საგანი
მატემატიკა
დონე/კლასი  
საბაზო, მერვე კლასი (13-14 წელი)
განხორციელების დროის ჩარჩო
სამი დღე
თემის საფუძვლები
ყშინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
ჩასვით თქვენი სტანდარტები ამ გრაფაში.  კონკრეტული თემისთვის სტანდარტების ნუსხის შემუშავების და რედაქტირების შემდეგ, სტანდარტების საბოლოო სია პრიორიტეტების მიხედვით უნდა იყოს დაწყობილი. ყველა სტანდარტი მოდულზე მუშაობის პროცესში უნდა იყოს მიღწეული.
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
მოსწავლეები ისწავლიან პითაგორას თეორემას; მოახერხებენ არსებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენებას; მოგდება ცოდნის ტრანსფერი;
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
ბავშვებო ეზო გაქვთ სახლში?
თემატური კითხვები
თუ გაგიზომავთ მანძილი სახლიდან ჭიშკრამდე?
შინაარსობრივი კითხვები
შეგვიძლია თუ არა დავადგინოთ რაიმე კუთხე მართია თუ არა?

შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე
მოსწავლეები მუშაობენ პროექტებზე და ასრულებენ დავალებებს
პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ










კითხვა- პასუხი

დაკვირვებით,
ჩანაწერით-კომენტარით

პრეზენტაციით.

შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
კითხვა პასუხით ვაფასებ, თუ  რა იციან მოსწავლეებმა მართი კუთხის შესახებ; პროექტის მიმდინარეობისას ვაკვირდები მოსწავლეთა ანალიტიკურ აზროვნებას,  ინფორმაციის ტრანსფერის უნარს; პრეზენტაციით ვაფასებ მოსწვლეთა მუშაობას პროექტის მიმდინარეობისას და მათ მიერ ნასწავლეს;
სხვა საკითხები
საბაზისო უნარ-ჩვევები
მართკუთხა სამკუთხედის განსაზღვრება, რა არის კატეტი და ჰიპოთენუზა. იცინ მარტივი და რთული მათემატიკური მოქმედებები; შეუძლიათ მთი ადეკვატური გამოყენება;
სასწავლო პროცედურები










დიფერენცირებული სწავლება

სპეციალური საჭიროებები
გაზომავს ნაკვეთის სიგრძეს;

არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)

ვასწავლი ძირითადი ბრძანებებს ქართულ ენაზე-გაზომე, გაყავი, გაამრავლე და ა.შ.

მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
გამოთვლიან მანძილს მიუვალ ადგილამდე;
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები


ტექნოლოგიატექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის  საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)

 ფოტოკამერა
 კომპიუტერი (ები)
 ციფრული კამერა
 DVD ფლეიერი
 ინტერნეტკავშირი
 ლაზერული დისკი
 საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
 პროექტორი
 სკანერი
 ტელევიზორი
 VCR, ვიდეო
 ვიდეოკამერა
 ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
 სხვა      
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
 მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
 საგამომცემლო პროგრამები
 ელფოსტის პროგრამა
 ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
 ფოტო/სურათების დამუშავება
 ინტერნეტძიება
 მულტიმედია
 ვებგვერდის შექმნა
 ვორდის პროგრამა
 სხვა      


ბეჭდვითი მასალები
შეგიძლიათ იხილოთ  ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
ინვენტარი/მასალები
ძირითადი მასალები, რომლებიც თემის ჩასატარებლად შეუკვეთეთ ან შეაგროვეთ და რომლებიც კურსის კონკრეტულ საკითხებს უკავშირდება. საჭირო არაა ყოველდღიური მასალების შეტანა, რომლებიც ისედაც ხელმისაწვდომია კლასში.
ინტერნეტრესურსები
სხვა რესურსები
საველე ვიზიტები, ექსპერიმენტები, მოწვეული სტუმრები, მენტორები, მოსწავლეები სხვა ჯგუფებიდან, ადგილობრივი თემის/საზოგადოების წარმომადგენლები, მშობლები და ა.შ.


რეფლექსია

პირველი დღე
   დღეს პირველი დღე იყო ჩვენი ტრენინგისა. ტრენერმა, ბატონმა გიზო მუშკუდიანმა გაგვაცნო თავი და ტრენინგის სახელწოდება „ინტელის  ძირითადი კურსი-პროექტებით სწავლება“. ასევე გვეცანით კურსის მიზნებს : ისტ ტექნოლოგიების ეფექტური გამოყენებით სასწავლო პროცესის გაუ,ჯობესება. მივირეთ სამუშაო მასალები ე.წ. portfolio და viuer. დავიყავით ჯგუფებად და მოვიფიქრეთ სავარაუდო სახელწოდებები მომავალი პროექტებისათვის. ეკრანზე ვნახეთ პროექტის შაბლონი და შევეცადეთ რამოდენიმე სექტორი შეგვევსო.
საშინაო დავალება: შეძლებისდაგვარად ვიმუშაოთ პროექტის შაბლონზე;

მეორე დღე
  განვიხილეთ საშინაო დავალება, მოვიფიქრეთ მიმართულების მიმცემი კითხვები, გავეცანით viuer-ს რესურსებს; ტრენერი გვესუბრა 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე.
დავალება : შევავსოთ ბროშურის და გაზეთის შაბლონები;

მესამე დღე

განვიხილეთ დავალებები.
Google drive-ზე ავტვირთეთ ჩვენი პროექტები და გავუზიარეთ ერთმანეთს.


მეოთხე დღე
  განცვიხილეთ პროექტის ერთ-ერთი ვარიანტი და შევჩერდით შეფასების ხერხებზე. ტრენერმა ისაუბრა საავტორო უფლებებზე და დაგვავალა ბიბლიოგრაფიისა და
ვისაუბრეთ სურათების, ვიდეოებისა და ფოტოების საქაღალდეზე.

დღე  მეხუთე
შევისწავლეთ  თემა  ბიბლიოგრაფიისა  და  საავტორო  უფლებების  , ინფორმაციის  მოპოვება-გამოყენების    სამართლებრივი  -ეთიკური  მხარეების  შესახებ .

მეექვსე დღე
   ვიმუშავეთ წყვილებში, შევაფასეთ ერთმანეთის პროექტები კონსტრუქციული უკუკავშირის მ იხედვით. გამოვიყენეთ სტრატეგია 3-2-1.გავუცვალეთ ერთმანეთს ინფორმაცია, განვიხილეთ ინფორმაციის გაცვლის საშუალებები: სმს, სოციალური ქსელები, ელექტრონული ფოსტა, ჩეთი,ფორუმი. ვისაუბრეთ ინფორმაციის სანდოობაზე. მივიღეთ საშინაო დავალება-მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შესახებ;


დღე   მეშვიდე
მოვაწყვეთ  პროექტის  გეგმების  განხილვა, გუგლ დრაივზე  ავტვირთეთ  წარმოსახვითი  მოსწავლის  პერსპექტივიდან  დანახული და  ჩვენი  შექმნილი ნაშრომი,  შევქმენით  ახალი  ბლოგი

დღე    მერვე
-განვიხილეთ  პორთფოლიოები შევასწორეთ . დავეხმარეთ  ერთმანეთს.

დღე  მეცხრე
დღეს  რეფლექსიებს  ავტვირთავთ   და  ვიღებთ  სერთიფიკატებს.

No comments:

Post a Comment